본문 바로가기
MUSIC

The Power Of Love - Steffi Vertriest

by adidaon 2022. 5. 28.

 

The Power Of Love - Steffi Vertriest

.

Hangul Lyrics & English Translation Lyrics

.

아침의 속삭임
The whispers in the morning

곤히 잠든 연인들의
Of lovers sleeping tight

지금 천둥처럼 굴러가고 있어
Are rolling by like thunder now

내가 당신의 눈을 바라볼 때
As I look in your eyes
나는 당신의 온 몸을 잡고
I hold on to your whole body

그리고 당신이 만드는 각각의 움직임을 느껴보세요
And feel each move you make

당신의 목소리는 따뜻하고 부드럽습니다.
Your voice is warm and tender

버리지 못했던 사랑
A love that I could not forsake
난 너의 여자니까
'Cause I'm your lady

그리고 당신은 내 남자입니다
And you are my man

당신이 내게 닿을 때마다
Whenever you reach for me

내가 할 수 있는 모든 것을 할거야
I'll do all that I can
잃어버린 것은 당신의 팔에 누워있는 기분입니다
Lost is how I'm feeling lying in your arms

바깥 세상이 너무 많아 감당할 수 없을 때
When the world outside's too much to take

내가 너와 함께라면 모든게 끝이야
That all ends when I'm with you
경우가 있더라도
Even though there may be times

내가 멀리 있는 것 같아
It seems I'm far away

내가 어디에 있는지 궁금해하지마
Never wonder where I am

난 항상 네 옆에 있으니까
'Cause I am always by your side
난 너의 여자니까
'Cause I'm your lady

그리고 당신은 내 남자입니다
And you are my man

당신이 내게 닿을 때마다
Whenever you reach for me

내가 할 수 있는 모든 것을 할거야
I'll do all that I can
우리는 뭔가를 향해 가고 있어
We're heading for something

내가 가본 적 없는 곳
Somewhere I've never been

가끔은 겁이 난다
Sometimes I am frightened

하지만 난 배울 준비가 됐어
But I'm ready to learn

사랑의 힘의
Of the power of love
심장이 뛰는 소리
The sound of your heart beating

갑자기 밝혀졌다
Made it clear suddenly

계속할 수 없다는 느낌
The feeling that I can't go on

광년 떨어져있다
Is light years away
난 너의 여자니까
'Cause I'm your lady

그리고 당신은 내 남자입니다
And you are my man

당신이 내게 닿을 때마다
Whenever you reach for me

내가 할 수 있는 모든 것을 할거야
I'll do all that I can
우리는 뭔가를 향해 가고 있어
We're heading for something

내가 가본 적 없는 곳
Somewhere I've never been

가끔은 겁이 난다
Sometimes I am frightened

하지만 난 배울 준비가 됐어
But I'm ready to learn

사랑의 힘의
Of the power of love
사랑의 힘
The power of love

사랑의 힘
The power of love
가끔은 겁이 난다
Sometimes I am frightened

하지만 난 배울 준비가 됐어
But I'm ready to learn

사랑의 힘의
Of the power of love
사랑의 힘
The power of love
내가 당신의 눈을 바라볼 때
As I look in your eyes
사랑의 힘
The power of love

.

 

댓글